Welke apparaten kan ik verzekeren bij Klikzeker?
Met onze apparatuurverzekering voor mobiele elektronica kun je jouw smartphone, tablet, notebook en camera uitgebreid beschermen tegen de risico’s van schade en diefstal.
Hoe oud mag het apparaat zijn om nog verzekerd te kunnen worden?
Je kan jouw apparaat nog tot 6 maanden na aankoop bij ons verzekeren.
Tegen welke risico’s beschermt de apparatuurverzekering?
Met de apparatuurverzekering kun je jouw apparaat verzekeren tegen het risico van schade als gevolg van vallen, breuk, vloeistoffen en te hoge spanning (niet-gelimiteerde opsomming). Verder kun je jouw apparaat optioneel verzekeren tegen eenvoudige diefstal, zoals bijvoorbeeld het ontvreemden uit een handtas of een jaszak.
Voor hoe lang kan ik mijn apparaat verzekeren?
De door jou afgesloten apparatuurverzekering loopt automatisch af na de door jou gekozen looptijd (1 of 2 jaar). Opzeggen door jouzelf is niet nodig. Voor afloop van je contract nemen wij via e-mail contact met je op en bieden wij je een verlenging aan voor de duur van 12 maanden. De maximale contractduur is 36 maanden.
Kan ik mijn apparaat ook verzekeren als ik in het buitenland woon?
Op dit moment is het afsluiten van een apparatuurverzekering alleen mogelijk voor personen die een woonadres in Nederland hebben via klikzeker.nl en voor personen die een woonadres in Duitsland hebben via schutzklick.de.
Geldt de verzekering ook als ik tijdelijk in het buitenland verblijf?
De verzekering heeft een wereldwijde dekking, zodat je bijvoorbeeld ook tijdens je vakantie goed verzekerd bent.
Mijn apparaat is beschadigd. Wat moet ik doen?
Schade kun je heel eenvoudig en altijd melden op onze website. Na het invullen van het elektronisch meldformulier ontvang je per via e-mail een voorbedrukte reparatieopdracht. Stuur de reparatieopdracht samen met het apparaat aan het aan Klikzeker gelieerde reparatiebedrijf. Onze reparatiepartner wordt tegelijkertijd geïnformeerd over de beschadiging van het apparaat en hij treft de noodzakelijke voorbereidingen voor de aanstaande reparatie. Je krijg jouw apparaat zo snel mogelijk gerepareerd terug.
Ik heb een klacht waar kan ik deze melden?
Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en diensten met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen te beantwoorden.
Hoe bereik ik Klikzeker?
Voor verdere vragen zijn wij uiteraard altijd beschikbaar. Je kan ons bereiken via de volgende contactmogelijkheden:
Per e-Mail:
[email protected]
Per telefoon: 0800 400 400 8 (gratis, maandag – vrijdag van 09.00 – 18.00 uur)